Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, revivit.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Nu, pentru a face cumparaturi pe acest site, puteti sa va creati un cont de utilizator sau puteti comanda prin optiunea de comanda rapida sau prin autentificarea cu contul dvs.de Facebook.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati prin email la contact@revivit.ro sau prin telefon/WhatsApp la 0744926022. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi. Comanda nu mai poate fi modificata dupa ce aceasta a fost pregatita sau expediata.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati prin email la contact@revivit.ro sau prin telefon/WhatsApp la 0744926022. 

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe site. Cum procedez?

In cazul in care cautati un produs care nu se regaseste in oferta noastra, va rugam sa ne contactati prin email la contact@revivit.ro sau prin telefon/WhatsApp la 0744926022. Vom cauta produsul in oferta furnizorilor nostri si vom face tot posibilul sa vi-l aducem daca acesta se gaseste pe stoc.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact, prin email la contact@revivit.ro sau prin telefon/WhatsApp la 0744926022.