Transport si retur

TRANSPORT

revivit.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

-  la nivel national prin curier rapid

-  la nivel national prin pachetomatele Posta Panduri

-  in Cluj-Napoca prin curier rapid, prin agentii nostri sau prin pachetomatele Posta Panduri

Pentru livrarile prin curier rapid, tariful de transport este de 16 lei, fiind achitat de catre cumparator. Acesta este valabil in cazul livrarilor catre localitati aflate in reteaua de distributie a firmei de curierat.

Important! Pentru localitatile aflate in afara retelei de distributie a firmei de curierat, coletele vor fi trimise prin Prioripost, la acelasi cost si in acelasi termen de livrare.

Pentru livrarile prin curier rapid in Cluj-Napoca, tariful de transport este de 12.5 lei, fiind achitat de catre cumparator.

Pentru livrarile in Cluj-Napoca prin agentii nostri, tariful de transport este de 8 lei, acesta fiind achitat de cumparator.

Pentru livrarile prin pachetomatele Posta Panduri, tariful de transport este de 14 lei, acesta fiind achitat de comparator.

Oferim transport gratuit pentru comenzi mai mari de 250 lei (se va lua in calcul suma efectiv de achitat de catre client, indiferent de eventualele discounturi existente in comanda).

Termenul de livrare este intre 3 si 5 zile lucratoare, socotit de la data confirmarii comenzii dumneavoastra. Acest termen poate fi modificat din motive independente de vointa noastra.

Zile lucratoare se referă la zilele din cursul săptămânii, excluzând sâmbătă, duminică și sărbătorile legale.

In ziua in care comanda dumneavoastra va fi livrata, veti fi instiintat prin e-mail sau telefonic/SMS de catre curier sau de catre agentii nostri.

La solicitarea agentilor revivit.ro sau a curierului rapid, cumparatorul va face dovada identitatii sale, daca e necesar, prin unul sau mai multe acte emise de autoritati oficiale. In cazul in care cumparatorul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii in mod personal, coletul poate fi preluat de orice membru al familiei.

Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societatii de curierat conform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei curierului si vom fi instiintati in termen de 24 ore de la primirea coletului.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre revivit.ro, la momentul predarii produselor comandate catre cumparator. Cumparatorul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre curier la livrarea produselor comandate sau factura la livrarea de catre agentii nostri. Prin semnarea bonului de livrare/facturii, cumparatorul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate.

Coletele trimise si nepreluate, vor fi returnate automat de catre curier. In acest caz, va trebui sa achitati in contul nostru, sumele corespunzatoare transportului tur-retur in eventualitatea in care doriti sa va trimitem din nou coletul. In caz contrar, ne rezervam posibilitatea de a va retrage dreptul de client al magazinului nostru. 

Politica de retur

Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia inainte de a-l cumpara.

Raporturile comerciale dintre utilizator si revivit.rosunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii. Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris revivit.ro prin e-mail la adresa contact@revivit.ro sau prin completarea formularului de contact de pe site, ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. In caz contrar, revivit.ro poate refuza coletul.

Pentru notificarea prin e-mail, Cumparatorul va completa si trimite catre revivit.ro “Formularul de retur produse” de mai jos sau va face orice altă declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract.

Catre: Horvat C C PFA, str.Romul Ladea, nr.27, bl.C1, Cluj-Napoca, email contact@revivit.ro

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:

Produsele au fost comandate la data:

Numarul comenzii:

Numele cumparatorului:

Adresa cumparatorului:

Semnatura cumparatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie):

Data:

Detalii motiv retur:

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de cumparator, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, bon fiscal etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de cumparator in corespondenta cu revivit.ro). 

Conform art. 16 lit. d) si e) din O.U.G. nr. 34/2014, Horvat C C PFA isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid ori care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat). 

Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. In urma analizarii produselor returnate, precum si a respectarii conditiilor de retur, revivit.ro poate accepta/refuza returul. In cazul refuzului, revivit.ro va comunica cumparatorului motivele acestuia.

Cheltuielile de returnare a produsului precum si expedierea catre cumparator a produselor neacceptate ca retur vor fi suportate integral de catre cumparator, exceptie facand retururile ocazionate de neconformitati/vicii ascunse ale produsului.

Nu se vor accepta retururi pe considerente de diferente/discrepante de culoare/gust/miros/textura intre acelasi tip de produs provenind din loturi diferite/lot similar, acestea nereprezentand o lipsa de conformitate/viciu ascuns. 

Orice eroare cu privire la livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, prin email sau telefon. Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inscriere pe lista de asteptare, pana la realimentarea stocului.

Pentru retururi de comenzi, cumparatorul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial (daca e cazul) in interval de 14 zile calendaristice de la data la care revivit.ro accepta returul.

In caz de retragere din contract, Cumparatorul este obligat sa restituie produsele achizitionate in termen de maximum 14 zile calendaristice de la data retragerii din contract. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficienta transmiterea de catre Cumparator a comunicarii privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere (14 zile calendaristice de la data receptionarii produselor).  

Returul in caz de vicii ascunse

In situatia in care un produs aflat in perioada de valabilitate prezinta neconformitati ce fac nesigura sau imposibila administrarea/utilizarea sa, acesta va fi inlocuit.

Daca defectul prezentat nu poate fi inlaturat datorita naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, Cumparatorul va avea posibilitatea de a primi suma de bani intr-un cont bancar in RON. In functie de natura situatiei, dovada achizitiei produsului este suficienta si necesara.

Exclusiv, in cazul retururilor aferente produselor neconforme, conform prezentului articol, costurile de transport sunt in sarcina Horvat C C PFA. Pentru a beneficia de acestea, Clientul are urmatoarele obligatii:

•   produsul sa fi fost cumparat de la revivit.ro si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;

•   sa respecte instructiunile de folosire/depozitare/manipulare si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de producator;

•   sa pastreze documentul fiscal cu care a cumparat produsul;

•   sa pastreze ambalajul original si toate accesoriile care au venit in acesta, si sa le livreze impreuna cu produsul.

Cauze de neacceptare a returului:

•  deteriorari ale ambalajului; expunere excesiva la radiatii solare; lipsa sau modificarea informatiilor referitoare la lotul si termenul de valabilitate aferente produsului;

•  deteriorarile produse ca urmare a nerespectarii instructiunilor de folosire / depozitare / manipulare.

Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la acoperirea de catre revivit.ro a viciilor ascunse ale produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Cumparatorilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu, acestea neextinzandu-se asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind livrarea si returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la contact@revivit.ro sau folosind formularul de contact de pe site.