Transport si Retur

Transport

revivit.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

-  la nivel national prin curier rapid sau prin pachetomatele Posta Panduri

-  in Cluj-Napoca prin curier rapid, prin pachetomatele Posta Panduri sau prin agentii nostri.

Costul de transport la nivel national si in Cluj-Napoca prin curier rapid sau prin pachetomatele Posta Panduri, este de 10.9 lei la plata prin EuPlatesc.ro sau prin transfer bancar. La plata in sistem ramburs, prin curier rapid, se adauga un cost suplimentar de 5 lei.

In cazul livrarilor prin pachetomatele Posta Panduri, plata se poate face doar prin EuPlatesc.ro sau prin transfer bancar.

Pentru localitatile aflate in afara retelei de distributie a firmei de curierat, coletele vor fi trimise prin Prioripost, la acelasi cost si in acelasi termen de livrare.

Pentru livrarile in Cluj-Napoca prin agentii nostri, costul de transport este de 5.9 lei. Metodele de plata disponibile in acest caz sunt online prin EuPlatesc.ro sau prin transfer bancar.

In toate cazurile, costul de transport este achitat de catre cumparator.

Oferim transport gratuit pentru comenzi mai mari de 250 lei (se va lua in calcul suma efectiv de achitat de catre client, indiferent de eventualele discounturi existente in comanda).

Livrarile se vor efectua, in medie, in 1-3 zile lucratoare de la efectuarea comenzii. Uneori, acest termen poate fi modificat din motive precum:

  • intarzieri cauzate de firma de curierat rapid, independente de vointa sau controlul nostru
  • intarzieri in livrarea produselor de catre furnizorii nostri, pentru produsele aflate in stoc furnizor

Fiecare comanda este urmarita zilnic pana la livrare de catre reprezentantii nostri si in cazul in care constatam intarzieri din partea firmei de curierat, aceasta este sesizata pentru urgentarea livrarii catre dvs.

Zile lucratoare se referă la zilele din cursul săptămânii, excluzând sâmbătă, duminică și sărbătorile legale.

In ziua in care comanda dumneavoastra va fi livrata, veti fi instiintat prin e-mail sau telefonic/SMS de catre curier sau de catre agentii nostri.

La solicitarea agentilor revivit.ro sau a curierului, cumparatorul va face dovada identitatii sale, daca e necesar, prin unul sau mai multe acte emise de autoritati oficiale. In cazul in care cumparatorul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii in mod personal, coletul poate fi preluat de catre alta persoana indicata de acesta.

revivit.ro livreaza in orice localitate din Romania.

Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societatii de curierat conform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei curierului (de exemplu prin poze facute coletului si/sau produselor la primire) si vom fi instiintati in termen de 24 ore de la primirea coletului.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre revivit.ro, la momentul predarii produselor comandate catre cumparator. Cumparatorul va semna de primire la livrarea produselor daca i se va solicita acest lucru. Prin semnarea de primire, cumparatorul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate.

Politica de retur

Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia inainte de a-l cumpara.

In conformitate cu ordonanta O.U.G. nr. 34/2014, orice cumparator are dreptul de a returna produsul cumparat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, dupa o anuntare in prealabil la adresa de email contact@revivit.ro sau la numarul de telefon 0744926022. In caz contrar, revivit.ro poate refuza coletul.

De asemenea, puteti folosi formularul de retragere pus la dispozitie aici: formular retragere  Acest formular este doar un model si nu este obligatoriu.

In orice situatie de returnare a produselor, acestea pot fi returnate numai daca sunt in aceeasi stare in care au fost receptionate de cumparator, in ambalajul original, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacute, respectiv sigilate. Acestea trebuie sa fie cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care le-au insotit (factura, bon fiscal etc.). De asemenea, acestea trebuie sa fie fara defecte, cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de cumparator in corespondenta cu revivit.ro.

Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. Pentru oferte cu produse gratuite, de tip 1+1 gratis sau la cumpararea unui anumit produs primiti un alt produs gratuit, trebuie sa ne returnati si orice produse gratuite pe care noi vi le-am livrat (cu exceptia materialelor sau produselor promotionale pe care vi le-am livrat noi voluntar alaturi de produsele comandate de dvs.).

Conform art. 16 lit. d) si e) din O.U.G. nr. 34/2014, Horvat C C PFA isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid ori care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.

Cheltuielile de returnare a produsului precum si re-expedierea catre cumparator a produselor neacceptate ca retur vor fi suportate integral de catre cumparator, exceptie facand retururile ocazionate de neconformitati/vicii ascunse ale produsului.

Orice eroare cu privire la livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, prin email sau telefon. Cumparatorul poate solicita returnarea acestora pentru inlocuire. Inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

In situatia in care un produs aflat in perioada de valabilitate prezinta neconformitati ce fac nesigura sau imposibila administrarea/utilizarea sa, acesta va fi inlocuit.

Nu se vor accepta retururi pe considerente de diferente/discrepante de culoare/gust/miros/textura intre acelasi tip de produs provenind din loturi diferite/lot similar, acestea nereprezentand o lipsa de conformitate/viciu ascuns. 

Exclusiv, in cazul retururilor aferente produselor neconforme sau in cazul expedierii eronate a altor produse decat cele comandate, costurile de transport sunt in sarcina Horvat C C PFA.    

Cumparatorul care a notificat revivit.ro are responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, revivit.ro, considerand cererea nefondata/invalida, poate refuza returul.

Pentru returnare, un reprezentant revivit.ro va face o solicitare de preluare a coletului retur de la adresa cumparatorului, de catre firma de curierat rapid. Impreuna cu cumparatorul,  se va stabili o zi, respectiv o adresa de la care curierul va prelua coletul pentru retur. In ziua stabilita, cumparatorul va preda curierului coletul impreună cu toate documentele primite initial.

In urma analizarii produselor returnate, precum si a respectarii conditiilor de retur, revivit.ro poate accepta/refuza returul. In cazul refuzului, revivit.ro va comunica cumparatorului motivele acestuia.

Pentru retururi de comenzi, cumparatorul primeste banii aferenti produselor returnate in interval de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care revivit.ro accepta returul. Rambursul se va face doar in contul bancar al clientului, indiferent de modalitatea de plata din comanda plasata. Contravaloarea transportului pentru returul produselor se va deduce din suma platita initial.

Coletele trimise si nepreluate, vor fi returnate automat de catre curier. In situatia in care un colet care a fost expediat de revivit.ro nu este acceptat de catre destinatar fara un motiv invocat si fara anuntarea in prealabil prin orice modalitate de contact, vom dispune urmatoarele masuri: in contul de client va ramane activa doar modalitatea de plata online prin EuPlatesc.ro ori prin transfer bancar, pentru urmatoarele comenzi plasate.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind livrarea si returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la contact@revivit.ro sau folosind formularul de contact de pe site.

Ultima actualizare: 10 august 2020